Söndag....

Jag hade en mkt trevlig kväll igår, vi åt en riktigt mumsig Grekisk Buffe drack en massa alkohol ;p och hade det allmänt skoj, många människor där som jag inte träffat på riktigt länge!


Dock venne jag hur skoj det var på vägen hem, festen var på Värmdö, som ligger en bit utanför stan, jag, Maja o Natasja satt o vänta på bussen sjukt länge. Maja lyckades nämligen lura oss två gånger, han sa att det gick en buss inom den närmsta kvarten, inte tänkte vi på att han inte fattade hur man skulle läsa av den tidtabellen utan bara sa ngt passande, efter en halvtimme trodde jag ta mig fan att jag skulle frysa ihjäl, hade jue bara kjol på mig...Fy så hemskt det var....Varför är det alltid så att när man sitter o fyser, väntar o bara vill hem så passerar det miljoner bussar som ska åt andra hållet o X antal bussar passerar  i vår riktning m olika fyndig texter, som Ej i trafik, ok den den e jue faktiskt rätt ok, men de andra som Abonnerad, kl 2 på natten?!, lr varför inte Badbus, det måste typ vara busschaförernas stora nöje att få fylla i ngt fyndigt, skoj skoj, jag kan faktiskt unna er det! När bussen väl kommer är det självklart en jävla mjölkarbus som då går genom hela Nacka, fy fan det tar lixom  ja hur lång tid kan det ta, över en timme på busshelvetet iaf, och den är jue självklart fullproppad m massa fyllon i åldrarna 13-60 o de för en jävla massa liv, bläääääääääääää!!!


När vi väl når Slussen o sitter o väntar på T-banan hem till Maja, ja vi fick vänta igen men denna gång bara 20 min. Jajajjaj, Maja sparkar mig på benet o säger kolla där e hon, ja ba vem, kolla hon m bloggen, hahhahah, jag börjar skratta högt o ljudligt o inte för att det var Kenza som just gick förbi utan för att Maja lixom kände igen henne o visste dessutom vart ifrån, så himla skoj, min Maja e lixom den sista som vet ngt om bloggar, kändisar, skvaller o annat....


Ja slutligen kom vi hem iaf, men jag tror att det tog närmare tre timmar, resan m bil skulle lixom tagit 20 min.... Men men, vi hade jue rätt skoj på vägen och jag slocknade direkt när vi väl kom hem...

Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Niclas

haha, jag såg fakitskt henne (kenza) här om dagen också :P

2008-09-14 @ 21:56:29
URL: http://nicbor.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0