Sandra rekommenderar!

Många bloggar blir lästa av mig dagligen, en del bra, en del ok och en del sjukt dåliga men men så ska det la vara ;p

Tänkte att jag skulle ge er tre av dessa bloggar här så får ni själva avgöra.....

1. Emil.blogg.se, Emils är i särklass den roligaste bloggen jag läser, han skriver helt enkelt sjukt roliga inlägg, kika in o få er gott skatt!!!

2. Katrin schulman, Frågan är egentligen varför jag läser hennes blogg.... Det började i sommras då jag varje morgon fick höra hennes jävla stämma på Mix, irriterade mig ngt fruktansvärt på hennes tragiska stil, men nu är jag fast, riktigt illa!! Dock är hon rättfram o öppen i sina inlägg såååååå....

3. Hanna Hanna är väldigt duktig på att skriva inlägg, dessa är av olika kategorier allt från hur hennes dagar är till önskade outfits. Dock kan det vara lite si och så med uppdateringen, men när det väl kommer ngt så är det väldigt trevlig läsning!

Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

haha,,, så söt du är =) gillar din blogg med ;)

2008-09-09 @ 20:20:28
URL: http://spraka.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0