Så trött så trött att jag kan...somna...;p

Jag är sjukt trött, undra varför, kankse för att det är mörkt nu, klockan är lixom strax efter 19 o det är mörkt, fy inge skoj alls....Jag är verkligen inget stort fan av varken hösten lr vintern, nej våren o framför allt sommaren är mina favvo årstider, man orkar mer o har kust med mer när solen skiner o det är varmt....

Nej nu ska jag ta o läsa lite m mer, hoppas bara att jag inte somnar i boken ;p

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

ja men anledningen till att man somnar BRUKAR ju vara att man är trött.. så det var ju inge nytt direkt...

2008-09-16 @ 14:55:08
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Anonym

hej vännen :) hoppas du jobbar och står i så du är värd dina extra kronor ;) hehe.. själv tog jag tåget hem idag, skönt att slippa bussen (tror jag)! Ses snart! Pussa

2008-09-16 @ 15:09:46
URL: http://spraka.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0