Pizza o vin m en fin vän...

Jupp det är vad som ska roas m ikväll, visst kanske inte passar sådär jätte bra ihop, men ingen av oss orkar laga mat o vin vad det enda i alkohol väg vi hade så....Trevligt ska det bli minsann, ikväll kommer Roger o vi ska förstära dessa onyttigheter o snacka en massa skit. Jag är så glad att Roger blivit en av mina närmaste vänner, jag har alltid haft grymma kompisrelationer till killar, lr ja killar o killar, två iaf... Dock finns inte en av dem längre i mitt liv, (inte död, men jag är la det för honom ;p) han o jag var bästatste kompisar i många år, sen kom en tjej o stal honom, tycker verkligen att det är hemskt tråkigt att visa tjejer inte klarar av att killar har tjejkompisar, dock tycker jag att han borde värderat våran vänskap mer än vad han gjorde men men shit happens.... Ja, den andra karln han har jag känt länge, i 11 år, men han bor i Göteborg så vi hinner inte ses så ofta, men han är o kommer alltid o finnas där, så härligt m sånna vänner.... Nej om jag ska ta o röja lite här o klå på mig, morgonrock kan jag jue ej sitta i hehheheh....


Hoppas ni haft en bra dag o får er en ännu bättre kväll mina rumpnissar!!!


Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

http://www.youtube.com/user/Djzaiko



Hahahaha Denna e sååå du spongebabe!

2008-09-18 @ 22:14:58
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

oj.. det är alltså en länk i min förra kommentar..

2008-09-18 @ 22:15:47
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0