Parfymoman...

Jag älskar parfymer, och mår nästintill psykiskt dåligt om jag inte äger fyra stycken....Gillar att byta dofter beroende på vad jag har för kläder, vad det är för årstid o efter humör, finns jue både tunga o lätta, friska o söta... Jag tänke att jag skulle berätta för er vilka mina favoriter för tillfället är!



Stella In Two är nog min absoluta favorit just nu, den luktar friskt o sött, passar både till vardags o fest, men kanske mer fest ;p



Glow After Dark är en ganska tung parfym som jag mest använder till fest....Denna doftar grymt gottis ;)



Brittans parfym, Britney Spears Curios är grym, den har jag använt i flera år, den är frisk o lätt, underbar. Jag använder den mest som vardagsparfym!!

Har ni  nån parfym som ni gillar lite extra så PLS tell me!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

jag använder bara parfym när det är fest o liknande... tycker du att jag luktar äckligt?

2008-09-10 @ 21:05:08
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

men fest och liknande innefattade date och så... Jag använder det nog bara då för det är en vana sen jag jobbade i skolan och på förskolan, fick inte ha det då pga av möjliga allergiska barn.. :)

2008-09-10 @ 21:09:32
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0