Ny dag, nya tag ;p

Hej hopp på er mina små rumpnissar, hur mår ni denna underbara dag?! Jag mår iaf prima, har varit ute o joggat en bra start på dagen måste jag säga, det gick ovanligt lätt i morse så himla gött....

Om drygt en timme så beger sig jag, Hanna o Betty till Sthlm, ska åka hem o fira mina fina vän Malin som fyller 25 imorn o umgås m Maja, vänner o famlij så härligt ska det blir minsann...

Nej, nu får jag nog ta o lägga på ett kol så att vi håller tiden...

Ha nu en riktigt bra dag, så kankse vi hörs ikv'äll....

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Niclas

Nej, jag har så dålig uppkoppling här så jag orkar inte ladda avsnitten. Men jag lär se det någongång =)

2008-09-11 @ 15:20:40
URL: http://nicbor.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0