Nu ni ska jag ta o bjuda er på...

Lite boring shit om mig själv......

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

3....

Vilken svordom använder du mest?
Hmm jag e lite av en duktig tjej ;p så jag får nog säga att jag använder jävla mest.....
Äger du en Ipod?
Jupp....

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Väckarklocka?! Jag e ju student....

Hur många resväskor äger du?
En

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Alltid, sover oxå m dem, pröva vettja!

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica lr Willys

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Va m på bilden....

Vilken var den senaste filmen du såg?
Arkiv X: I Want to Believe

Har någon av dina vänner barn?
Jupp...
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Antar att det då är en massa pengar såååååååå hmmmmmmmm, det allrs första skulle nog bli champange! 

Har någon någonsin kallat dig lat?
Mmmm händer nog lite för ofta..

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nope....

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
CD-spelare, lite old va, men i min ipod spelas just nu Top 40 singles i USA

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Dricker typ inget av deet men måste nog säga att chokladmjölk e mumsigast...

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Jupp, en o annan har jag fått ta del av....

När var senast någon stötte på dig?
Idag....

Vad åt du till middag?
Chicky bits m sötsur sås....

Använder du huvtröjor?
När jag joggar...

Kan du vissla?
Absolut en av de viktigaste sakerna som en lärare bör kunna ;P

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nope

Vem var den senaste som ringde dig?
Maja...

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Pop expressen på Grönan....

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Mmmmm...

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
035, tror jag, vad har Halmstad?!

Tittade du på tecknat när du var liten?
När lusten föll på ;)

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Eurostop, o det e la som Eurostop brukar vara i size...

Hur många syskon har du?
fyra små syskon..

Är du blyg inför det motsatta könet?
Alltid lika blyg, men gör ingen skillad på kön..... ;p

Vilken film kan du alla replikerna till?
Hmm kan nog inte alla av nån men det skulle jue vara nån utav Sällskapresanfilmerna...

Äger du några band-t-shirts?
Nope...

När flög du senast?
I Augusti...
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4 st

Läser du för skojs skull?
Bara på sommaren...

Pratar du några andra språk?
Hmmmm, kan prata lite engelska o spanska...

Har du gråtit offentligt?
Jupp...

Har du en stationär dator eller en laptop?
En laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, så gott det går...

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Jag har i öronen o i naveln...

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Hmmm, nja, tycker det e lite halv jobbigt o bli bjuden...

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Ja, det handlar jue om insidan...

Har du en blogg?
Jupp...

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Hade inget, lunch räknas det som ett ämne...

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlighet.....

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Absolut......

Vilken är din favoritdrink?
Starwberry Daiqurie

Gillar du din boendesituation?
Jupp....

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 6...

Äter du frukost dagligen?
Juppp...

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Hmmmm, hade nog blivit så om jag var där....

Vilken är din favoritfrukt?
Nektarin...

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
Old...

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Hhahhah, verkligen jag e jue grym själv sååååååååå...

Tror du på liv på andra planeter?
Jupp....

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Mamma.....

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Gillar båda....

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Dont know...

Gillar du senap?
Nope...

Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Jag grubblar ihjäl mig....

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nope, är höjdrädd...

Sover du på sida, mage eller rygg
mage..

Har du någonsin köpt något från ebay?
Nope...

Tycker du om att krama folk?
Alltid, love kärlek ;)

Skulle du säga att du är trendig?
Lagom e bäst ...

Äger du en digitalkamera?
Jupp...

Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Kanske skulle kunna växa fram ngt, lr så kan man jue ha skoj ;)

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Ja, inte ok!

Tycker du att du är attraktiv?
Absolut ;)

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Super deal... ;p

Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ja skulle jag oxå gärna vilja veta...


Nu jävlar ska Goofy läsa allt detta efetrsom hon tvingat mig o göra skiten, dessutom ska hon ge kommentarer så att jag verkligen vet att hon läst!!!

Go natt nu mina s


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Uschena mig vilken lång o tråkig lista.. Hur får man ens för sig att fylla i en sån? :P

2008-09-21 @ 23:58:42
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0