Min sista måltid ;p

Här sitter jag o det kurrar i magen vill jag lova.... Min mage är van att få mer mat än vad den fått idag, stackars... Det kommer nog ta ettag för min kropp o vänja sig, men det är det jue värt ;D

Idag har jag ätit:

Innan jogging turen: 1 banan

Frukost/lunch: En tallrik mild vanilj yoghurt m banan, en käckemacka utan pålägg :( o 1 ägg.

Mellis: 1 Banan

Middag: Det som fanns kvar av resterna sedan igår (dock ytterst lite :( ), dvs Thai Röd Curry kyckling utan ris, mums vill jag lova.

Kvällsmellis: 1 banan o ett päron

Jag har bokstavligt talat hällt i mig vatten hela dagen eftersom det mättar o är bra för kroppen.....

Just nu längtar jag till igår eftermiddag då min sista måltid var Thai Röd Curry kyckling m ris o dryck Pepsi.........





Om ni har några goda smalmatsrecept som ni vill dela med er av så skulle ni göra mig väääääääldigt glad!!!


Over and Out!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Mums vad gott det ser ut! Och det var det också! :D

2008-09-01 @ 22:49:35
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0