Long time no see...

Ja, what 2 say, mkt har hänt sedan i fredags, helgen i Sthlm var inte som alla andra, kom ner till Halmstad igår o hade fullt upp då m saker som egentligen kunnat vänta men men... Jag kunde inte bjuda er på ngt blogg inlägg igår för mitt jäkla internet har vägrat o fungera tills nu, jag som har så sjukt bra tålamod tog jue självklart det med ro....

Idag har jag varit på stan m Hanna, vi har letat födelsedagspresnt till en liten fröken som fyllde hela 21 förra veckan, henne ska vi fira på torsdag m middag, förfest hos mig o utgång. Skoj som attan hoppas jag att det blir, vilket iof är en självklarhet eftersom det är ett par riktigt goa tjejer..... Snart kommer Josefine o hämtar mig, vi ska åka o inhandla hummer ,mumsigt, vi ska äta gratinerad hummer, plugga o kolla på idol, hoppas att vi lyckas få ording på den nedrans hemtentan.

Åååååå, blir galen på mig själv o denna hemtenta ska ni veta, jag var varit sjukt oseriös denna kursen, har missat 3 föreläsningar, ok det kanske inte låter mkt för er, men eftersom vi sammanlagt haft hmm, hur många kan det vara kankse totalt 8 föreläsningar så känns det riktigt illa.... Men o andra sidan så är det jue inte så att jag bara legat hemma o skitit i dem, jag har faktiskt haft väldigt mkt viktiga saker o göra, Möhippa, 25-års fest o begravning, visst Möhippa o 25-års fest kanske kan ses ngt som jag kunnat skippa, men eftersom det är två av mina bästa vänner så prioriterar jag det högt... Min farmors begravning hade jag kunnat missat alla föreläsningar för om det behövts (hur fan stavas det?)

Nej, jag tänker lyssna på Hannas kloka ord, vilka var, att om vi börjar idag så är vi jue ute i god tid, o klart det beror väl på hur ambitös man är, o just denna kursen har/kommer jag inte vara det sååååå, men den som inte lyckas skriva en hemtenta på en vecka o två dagar tjaaa, nej måste jue vara helt normalt lr?!

Nej ni, nu ska jag ta o pluggeliplugga lite här!!!

Föresten, hoppas ni haft en alldeles alldeles undeerbar helg o att ni får en fortsatt fin tisdag!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Johanna

Glöm för allt i världen inte å rösta på Robin Bengtsson idag i idol =)

Hoppas det går bra med hemtentan tjejen!

2008-09-30 @ 17:52:46
Så här skrev: Lisa

Plugga e bajs! Plugga e skit! Plugga e tolle!



Jag HATAR sandvargen sandbargen bajstolle skitstövel!

2008-09-30 @ 18:52:02
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Hanna

äntligen lite inlägg!!! me like :D

2008-09-30 @ 20:44:23
URL: http://spraka.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0