Lite Update kanske ;p

Ja, bloggade senast i onsdags va?! Sen dess har det var loads and loads 2 do, ska ni veta....

Jag begav mig jue i onsdags av från Halmstad för att åka till Norrköping där min lillalillabror numera pluggar på ett musikgymnasium, var väldigt kul att höra han o hans klass sjunga o dessutom se hur han bor, lilla plutten e lixom inte så liten längre helt stört.... (Läser man tidigare inlägg så vet man vad jag skulle i Norrköping o göra ;p) Ja, så jag spendearade kvällen m min bror, o fick även sova över i hans korridorrum, i en egen säng lyx heheheh....

I torsdags så åkte jag o bror upp till Sthlm för att möta upp resten av familjen o gå på farmors begravning, uch det är verkligen jobbigt med begravningar, o jobbigt med dödsfall, man känner sig så hjälplös...Jag var helt matt igår när jag kom hem till Maja, kändes tomt på ngt konstigt sätt, men det är det ju troligen för att min farmor inte längre finns.... Jag fick en ring som hon lovat mig sen jag var liten, en guldring i form av en rosett, den satt som en smeck på mitt lillfinger!!!

Jaha åsså var det fredag, vad har jag gjort denna morgon då?! Jag har tvättat, ja det första Maja säger när jag kommer upp är att han bokat tvätttid, jaha så jäkla snällt lixom, efetrsom han hatar o tvätta, det e iof inte en av mina roligaste aktiviteter heller men en av min favvo sysslor i hemmet om jag får välja.... Jag tänkte smart som jag är dett kan jag uttnyttja, vilket jag självklart gjorde oxå, fick mig en gratis bussremsa (kostar 180 kr), öl o tjaaa ska nog komma på ngt mer o lura av honom, man får inte vara dum när man kan vara , hmmm kan vara....SANDRA!!!! Vad händer mer idag då?! Jag tänkte att jag skulle ge mig ut på en joggingtur, men vi får se hur det blir med den saken ;), vid 17 tiden ska jag möta upp Roger o vi ska laga middag ihop, efter det blir det förfest o sen utgång m en salig blanding av människor, syster, jobbarkompis, x-kollega/syster roomie, gammal klasskompis lilla syster, "Kusin" o förhoppingsvis även en kulfilur  o hans vän o en stor liten bror.... Kul kommer vi att ha det är iaf givet!!!

Sorry om det är en massa felstavningar nu, Maja har en stationär dator vilket betyder att det är ett sånt där omöjligt tagnetbord, bläääää....

Hoppas ni får en alldeles alldeles underbar helg mina små rumpnissar!!!

Nu ska jag  ta o göra ngt vettigt, undra vad, förslag TAAAAAAAACK!!!!


Over and Out!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Jessica Anshagen

Hoppas allt är bra och att du får en jättebra söndag :)

2008-09-28 @ 11:41:18
URL: http://www.jessi.se
Så här skrev: Lisa

lite mer update kanske..

2008-09-29 @ 22:02:46
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0