Känslor....

Det finns många olika typer av känslor en människa kan känna, den starkaste är enligt min mening kärlek, att älska kan man göra på många olika sätt, alltså det finns flera typer av kärlek, för familj, vänner, barn o den finaste o bästa av allt för sin partner.... En annan känsla som jag o många andra med mig kan tycka ligger nära till hands är hat, hat kan man känna för människor, situationer o sig själv enligt min mening.... Andra starka känslor för mig är bland annat lycka och olycka, det känns som att bakom alla positiva känslor finns det en negativ känsla, varför är det så?! Känslor är kraftfulla o kan göra att en människa handlar på olika sätt beroende på hur man finner sig själv tillfreds med dels sig själv dels omvärlden, till vilken nytta, jag ser ändå känslor ovasätt om det är kärlek, hat, lycka eller olycka som ngt positivt, det finns en mening, frågan är bara vilken o vad det är som bestämmer om man ska känna hat eller lycka... För vad vore livet utan känslor?!

Go natt mina vänner.......


Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: ebba

haha fy vad hemskt :)men har du fått reda på vem det var som lämnade blommorna?

jaa ååh..det är bara ett par converseskor, men dom är så snygga. Jag har 3 par som jag inte använder, och jag vet inte varför. Men nu har jag kommit på varför...för att sulan är så tjock du vet? jag tycker det känns som att man är så klumpidg. haha.

Så dom jag vill ha är sulan som på en normal sko..platt och inte alls sådär tjock och klumpig. Så är dom svarta och i skinn:)

Kan nog bli jättesnyggt till jeans och en skinnjacka i höst! Jag lääängtar!

Med skola går det bra, jag pluggar mest matte, för jag vet inte om jag ska strunta i naturkunskapen..

Med jobb går det mindre bra. Fast jag var nyligen på en intervju så jag hoppas på svar den här veckan eller nästa :)

Hur går det för dig med skola? Det är väl inte så långt kvar nu :P

Känns som att detta blev ett lååångt inlägg:)

miss you lillsandra!

2008-10-01 @ 10:41:58
URL: http://eebba.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0