Jon Blund är här....

Ibland så undrar jag vad det är för allvarligt fel på mig, vem fan har lixom ett diskberg i flera dagar men struntar i att ta tag i det, för att sedan kl 12 på natten, hmmm undra om jag ej ska ta o diska o dessutom gör det, knas i skallen på riktigt asså....

Vad händer imon?

Tjaaa, vad händer imon...Jag ska upp m tuppen (runt 9) o ta mig ut på en jogging tur, ska bli gött.. ;p Blir jue tvungen o springa två gånger i helgen eftersom jag inte kunde motstå frestelsen o tryckte i mig lite ostbågar, illa , illa, riktigt jäkla illa men men...Är huvudet dumt får kroppen lida....

Jaha o sen då, jo jag ska gå en sväng på stan m Josefine, skojsigt, vart aningens förälskad i en tröja m stor polokrage här om dagen. Eftersom att jag har en 50 kr kupong på HM så känner jag att jag kan unna mig den, kostar jue då BARA 150 kr, inte så farligt eller hur?! Det värsta är att jag troligen kommer unna mig fler saker än så, min favvo parfym är nämligen slut o jag skulle väldigt gärna vilja ha en nya, hmmm dilemma , pengar vs lukta gott ;)

Ja sen har vi allt det roliga som ska avklaras imon, eller iaf påbörjas imon, städning, rensning av garderob o urtorkning/avtorkning av skåp, kul jul.... Lite plugg ska jag nog allt ta o klämma in oxå ;p... Hoppas på att det finns någon bra film som jag kan se som belöning sen, lr om jag har riktig tur så kanske någon av alla serier jag följer har börjat igen, vore jue riktigt gött....

Nej ni nu får det allt vara nog, sussa sött mina små rumpnissar!!!!

Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Hehe visst är dem!!



Japp det ska jag göra



Pussa

2008-09-05 @ 11:50:53
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0