Jag är en tjuv...

Jag kollade in http://jnm.blogg.se/ blogg o såg detta skojsiga, men tänkte nja, men så hade även http://spraka.blogg.se/ gjort det o då kunde jag ej hålla mig längre ;p....

- Har du pussat nummer 2?
 Angelica, hmm, den fina tösen gick jag i gymnasiet med o jag kan inte svära på att jag inte gjort det, hade mkt konstiga saker för mig på den tiden ;p

- Vad har du för relation med nummer 20?

Hhahahhaha, Hanna du är min 20, det var fröken som jag stal detta av, ja hon är en av mina fina Halmstad töser, grymt söt o go flicka minsann ;)
       
- När ska du träffa nummer 30?
Jonas, ja det är frågan...Han var min bästa vän i många år, vi delade allt o han är en av de finaste människorna jag känt, men pga av hans Sambo så pratar vi ej så mkt m varnadra längre, men jag saknar honom väldigt mkt....


- Är nummer 18 söt?

Ja ni, det var en bra fråga, min 18 är Generalindex såååååååå....
 

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Det är min VFU skola, och jag måste nog säga att mitt första intryck av skolan var väldigt bra!


- Gillar du nummer 14?
Jag det gör jag nog, men nr 14 är en Emma o jag har tydligen fyra till Emmor o jag har ingen aning om vem just Emma nr 14 är ;)

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Jupp, Bettina, träffade jag i skolan förra veckan.

- När ska du träffa nummer 26 nästa gång? 
Är min kod till Ica kortet, hm men det blir la om några dagar vi ses igen ;p


- Är du nära vän med nummer 23?
Helenè, är en tjej som jag pluggade m tillsammans på Högskolan, väldigt härlig tjej men vi nära vänner direkt!

- Har du gått på bio med nummer 4?
Björn som är min äldsta yngsta bror, tror inte att vi varit på bio, helt hemskt, måste jag se till o göra snart...

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?

Kerstin, min systers pappas fru, hmmm definera gå ut.....Om det är o äta o sen ta en öl, självklart men jag skulle nog inte dra m henne ut o dansa ;p

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Haha, Bilbärging var det minsann, ja om jag skulle prata m nr 5 så skulle jag antagligen behöva hjälp m bilen!


- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Christofer, min jobbarkompis från i sommras, en grym kille, absolut skulle jag kunna bjuda honom på en kram ;)


- Vad har du och nummer 24 för relation?
Nr 24 är inskriven på min telefon som HFAB kattkis, vår relation är mkt djup då jag flertalet gånger hade kontakt m honom eftersom det stank kattkis genom ventilationen på min toa, USHHHH...

- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?

Johanna, lilla sötingen, ja vad skulle jag ville göra m henne?! Allt utom en massa snusk som denna fråga inisunerar...


- Vad är det bästa med nummer 8?
Camilla, hon är en av de sötaste människorna jag vet, både till ut o insidan... Vi har gått i skolan ihop o jobbat tillsammans!

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Frida, ja det brukar vi göra titt som tätt, vi går nämligen i samma klass...

Hahhahah, det kändes lite som rysk roulette, hade jue ingen aning om vem som skulle dyka upp på respektive nummer men skoj var det iaf!

Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

hahaha... bilbärgning? du är redo för att åka med mig förstår jag :D

2008-09-10 @ 22:08:57
URL: http://spraka.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Haha Hanna du e så skoj!

2008-09-10 @ 22:29:07
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0