Idoltime....

Sitter nu här i min mini soffa m x2 o gluttar på Idol, många skratt får man sig minsann, jag skulle kunna ställa upp själv bara för att driva m människor jag känner ytligt eller som vet vem jag är  eftersom dessa skulle tro att  det var på allvar,bra skoj mohahhahah.... Ja, jag har jue den bästa av sångröster vill jag lova, har nämligen blivit utkastad ur en frivillig kör.... Det jobbiga just nu är att x2 sitter ca 10 cm ifrån mig o gluffar ostbågar, jag e bra sugen ska ni veta men jag har hållt mig än så länge, give me strength mina små rumpnissar!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

ja visst e dom=) visst är idol sååå kul? du menar inte att du blev utslängd från en kör?? hahaha

2008-09-04 @ 21:09:44
URL: http://jnm.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0