Helt slut...

Jag e så trött så jag bokstavligt talat ser i kors, , kanske är dags för mig att ta ut linserna ;p

Dagen bara sprang iväg, har inte hunnit tänka mkt alls idag, iof inte ngt som jag ser som negativt då det har blivit lite för mkt tänkande på senaste tiden...

Seminariumet i skolan gick som en dans, skönt, fick en hel del bra att tänka på inför den kommande hemtentan! Efter skolan var det jue naglarnarnas tur o dem blev urfina, så jäkla nöjd, dock är de betydligt kortare än sist men det känns lixom lite mer naturligt....Gick in till stan efter det för att hämta mina skor som varit på omklackning, men självklart hade de jue glömt bort dem så jag fick gå på stan en vända, puuuh gick jue lixom bara in för att hämta dem.... Dagens höjdpunkt var att jag fick hem min väska o mina örhängen (ej begangnade) som jag "vunnit" på tradera, super nöjd m båda, var jue första gången jag köpt ngt där så lite orolig var jag allt, har jue hört om en del skräckhistorier av folk som köpt saker på Tradera, men jag är som sagt mkt nöjd! Jaha o sen då, jo jag o Hanna o Goofy köpte oss lite Thaimat som vi åt hemma hos Goofy, sjukt gott, en liten hej då middag blev det minsann, mysigt ;D

Nu har jag en liten paus i mitt packande, känner mig som sagt jäkligt trötter så jag hoppas på att jag får m mig allt som ska m hem...Illa, illa är att jag ej joggat idag,blir alltså tvungen att jogga tre gånger till denna vecka, en imon o sen på fredag o söndag skulle jag tro att det blir, känns jue faktiskt inte så jobbigt att göra det för vet ni, jag "mätte" mig igår o jag har tappat 1 cm runt magen 0,5 cm runt låren, sjukt skoj, bara att fortsätta i samma tempo ;)

Nehe om jag ska ta o återgå till packandet, hoppas ni haft en alldeles alldeles underbar dag mina små rumpnissar ;p


Hittade bilder på mina fynd på Google, lr ja det är jue inte mina, men det är vääääääldigt lika mina iaf ;D

  


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

ja vissa drömmar önskar man kunde va sanna..tänk va vilket hus..haha.. mjo gick sådär hos tandläkaren,, kul att du fortfarande läser hos mig=9 jag kunde visst inte låta bli att blogga lite iaf.men inte i samma mängder. amn blev ju besatt helt plötsligt då det va så jävla många besökar och så mycket kommentarer varje dag..puss

2008-09-10 @ 20:01:24
URL: http://jnm.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Du... Im gonna miss ya tooooooooo! :)

2008-09-10 @ 20:04:31
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0