Hej på er...

Hoppas att ni har en underbar lördag! Jag har inte roat mig m så speciellt mkt än idag, jag o Maja var i Skärholmen o shoppade oss lite kläder, jag hittade mig en såndär hög kjol, funderar på om jag ska ha på mig den ikväll, kommer nog bli så ;) Ikväll ska vi jue på Malins 25 års fest, ska bli skoj, träffa massa "gammalt" folk, äta, dricka o dansa ;p

Jag mätte mig idag igen runt magen, och nu visade det sig att min magomkrets är 77 cm, så najs, jag blir glad ända in i.... Har alltså tappat 4 cm runt magen o 1 kilo vikt, tycker dock att viktnedgången borde gå lite fortare men det är la bara kämpa på ;p

Nej ni, nu ska jag ta o göra mig iordning, men hoppas ni får en fortsatt bra lördag!!!

Over and Out!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0