Hej hoppsan!

Hallå mina så rumpnissar! Hoppas ni sovit gott o att ni haft en alldeles alldeles underbar förmiddag! Det har jag, jag har sovit hehhehehheh, enda till kl 11, fy så gött det var, jag älskar att sova, finns verkligen inget bättre... Jag skulle jue begett mig ut o jogga imorse, men det blev inte av, dock ser jag inte detta som ngt negativt då jag sagt att jag ska vara hurtig 3-4 gånger i veckan, o jag har jue readn varit det två denna vecka sååååå.... Är nog inge bra o schoka (hur fan stavas det?!) kroppen för mkt, den e jue ej van vid joggingturer o två mål mat om dagen såååååå, får ta det lite lugnt så jag ej blir sjuk lr deppig ;p.....

Idag ska jag hinna m skola, lite plugg, systemet, göra mig flådig, förfest hos Johanna o sen Kåren, hoppas det blir en riktigt skoj dag/kväll!!!

Ha re gott o ta hand om varandra, ni e jue trots allt av samma släkte ;P

Over and Out!!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

chock ;)

2008-09-03 @ 15:25:55
URL: http://spraka.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Det kommer säkert bli en alldeles alldeles urkul kväll babe!

2008-09-03 @ 15:58:46
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0