Go natt...

Klockan är verkligen inte min vanliga gå o sova tid, men jag har jue nu känt mig trött så länge så det e la lika bra att jag ger det ett försök...Om jag går o lägger mig typ två timmar tidigare än jag brukar borde det väl vara så att jag kan gå upp två timmar tidigare imon, vågar ni sätta emot på att jag klarar det?

Ja, vi får la se om jag lyckas men jag måste jue iaf kliva upp senast 8.30 imon så att jag hinner m jogging, dusch, städning, packa det sista o äta frukost/lunch, för klockan 12 ska jag hämta Hanna o vi ska ta min fina lilla Betty o köra upp till Sthlm....

Go natt på er!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

jadå jag har haft en bra dag.. först nu får jag lugn o ro men jag lever=) puss på dig.hoppas du kommer upp i tid

2008-09-10 @ 22:47:49
URL: http://jnm.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0