Go morron go morron :p

Eller tjaaa det är kanske inte morgon längre, men jag kom inte på nån bra rubrik sååååå..... Denna morgnen började som gåradagen m en jogging tur, var inte alls lika jobbigt idag som i går, gött! Snart ska jag bege mig av till skolan, terminens första förläsning ska bli spännade, hoppas att den är intressant! Jag har förläsning mellan 13.15-16, sen ska jag åka till flygstaden m Goofy, vi ska shoppa massa mat o hämta hennes data, skoj, venne hur skoj det blir ikväll bara då jag ska fixa i ordning hennes data, jag datasmart, hmm ja mer än henne iaf ;p.....  Lite lessen i ögat är jag idag, skulle nämligen plocka fram lite kläder som jag skulle ha på mig o upptäckte då att mina fiiiiina Nudie jeans är borta, vart e dem, jag ville jue ha dem på mig idag, vände upp o ner på min garderob utan att hitta jeansen..... Får ringa Maja senare under dagen o be honom vände upp o ner på sin garderob utifall att jag glömt dem där, hoppas hoppas!!!!

Nej nu springer klockan iväg, ha en underbar dag mina små rumpnissar!!!


Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

vaddå? det är la kul att fixa med datorer? Men det kommer inte på fråga att vi ska fuska eller hoppa över nått steg, vi ska läsa och följa instruktionsboken till punkt o pricka!

2008-09-02 @ 12:09:29
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Hanna

hehe ja kankse, men samtidigt positivt på sitt sätt :)

2008-09-02 @ 12:55:06
URL: http://spraka.blogg.se/
Så här skrev: Hanna

snäll du är!! gillar den bättre nu när den är beskärd och omgjord! :) när vaknar du i morgon så man vet när man kan kik in? :)

2008-09-02 @ 20:26:23
URL: http://spraka.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0