Glad o lessen på en o samma gång...

Precis så är det jag känner, saker har hänt de senaste dagarna som gjort mig väldigt lessen, dock egentligen inte för min egen skull, lr jo delvis, men mest av för  två av mina närmaste, jag förstår verkligen inte varför livet är som det är, vad finns det för vits, vad e meningen, hur kan man hjälpa, varför gör man olika val o tänker på olika sätt?! Jag tror på att det finns en anledning till de mesta som sker, dock kan jag som sagt inte ofta förstå den, hur ska jag bära mig åt för att göra det?! Jag har under de senaste åren försökt arbeta på olika saker en av de är att inte alltid göra andra tilllags, men jag ska säga er att det är mkt svårt, jag får ont i magen o känner mig elak om jag inte gör andra tilllags, självklart ska man göra detta till en viss gräns, men vart går gränsen?!  Hur kan man göra och hjälpa utan att försaka sig själv?! Ja, nu blev detta ett sånt där inlägg igen, men skillnaden är den att jag försöker se det ur en annan synvinkel, nämligen en positviv en, jag förstår att det finns faktiskt finns en vits med det som händer...

Jaha, vart inte så mkt över i mitt lilla huvud  för att berätta för er vad jag är glad för i mitt, liv men det är mkt det ska jag säga er, tex att jag är frisk o att mycket o många gör mig lycklig!!!

Hoppas ni haft en bra dag!!!

Nu ska jag kolla på Gossip Girl o sen sova ;D

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

tack=) hur e det själv

2008-09-16 @ 21:34:09
URL: http://jnm.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Du e då för söt.. "jag försöker se det positiva, jag förstår ju att allt händer av en anledning" Mycket postivit... mycket positivt... (om man ska vara lite kritisk, läs med ironi)





Och jag har som sagt inget att blogga om..

2008-09-16 @ 22:09:43
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

okej jag citerade inte helt korrekt men shit the same!

2008-09-16 @ 22:10:58
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Katta

Oj låter inge kul vet hur det är när folk i ens närhet inte mår bra... Men om det beror på val som de själva gjort så har de ju tyvärr bara sig själva att skylla... Men det är sött av dig att du bryr dig, visar att du är en bra vän :)

2008-09-16 @ 23:05:41

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0