Get out of my mind!

Jag kan inte sluta tänka på dessa nedrans blommor, det värsta jag vet är o vara nyfiken, I hate it...Dock är det ju ingen som jag vill ha blommor av som gett mig dem, men eftersom min karl e rent av värdelös på o ge mig blommor så värmer det lite iaf, fast värmer gör det nog egentligen bara tills jag får reda på vem det är, för hur kul kommer det att bli att gå till jobbet sen.... Men äh, ge mig ett namn illa kvikct!!!

Så återigen, stilla min nyfikenhet o kontakta mig du känner dig träffad eller har sett eller hört ngt, fredagen den 19/9-08 på Kumla Gårdsväg 28 mellan 12-15.30, hör av er till mig snarast möjligast! Mohahhahahha







Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

det behöver ju inte vara nån på jobbet, det kan ju vara nån annan? som vet att du jobbar där?

2008-09-23 @ 21:42:31
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Anonym

jag kan inte säga mitt namn! Kan bara säga att jag tycker du är det finaste jag har sett på denna jord! /din hemliga stalker

2008-09-23 @ 21:54:53

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0