Ett strålande Halmstad...

Jupp det är precis vad det är solen skiner o termometern visar på 18 grader, hur gött som helst, jag blir verkligen lycklig över sol o värme...

Skolan gick som en dans, vilket betyder att föreläsningen gick fort o smärtfritt ;p.... Kul o träffa flickorna o snacka lite skit, ni e allt bra goa allihopa ;)

Jag behövde tydligen inte infinna mig i Norrköping förrän kl 16 imon o mamma o pappa skulle tydligen oxå komma ner (blir det för dem),skönt att jag slipper gå på föräldrarmötet själv o ännu skönare att jag slipper flytta Kriss saker ensam...Jag är jue ej förvånad över att jag missat att mamma o pappa skulle komma ner, är man uppvuxen i en 7 manna familj så blir det många bud hit o dit vill jag lova! Det ska dock bli väldigt skoj att se hur Kriss har det i skolan, m vänner o bostad, helt sjukt jue ponken är bara 16 år o bor redan själv, han är allt bra duktig, jag e en väldigt stolt storasyster ;) Hoppas bara att han kommer att slå igenom en vacker dag så jag kan skryta ännu mer ;p

Nej nu ska jag ta o kolla på Gossip Girl o One Tree hill!!

Hoppas ni har er en riktigt bra dag mina små rumpnissar!!!

Over and Out!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0