En typisk söndag..

Denna söndag har varit som söndagar oftast är för mig, jag har varit bakis ;p, tvättat, kollat på film o bara varit, det är rätt skönt m söndagar ändå, det är lixom ok att man går runt hela dagen i myskläder o pyser hela dagen, alltså inte gör ngt vettigt överhuvudtaget... Jag borde ha läst mkt mer än vad jag gjort i helgen, men som vanligt har jag ingen självdisciplin, så det blir till att läsa ut en bok innan jag går o lägger mig, men eftersom Maja sitter o pluggar logistik på engelska så känns inte mitt pluggande alltför betungande ;)

Imon ska jag jobba, frågan är bara när, L skulle ringa imon på förmiddagen o meddela när de ville ha mig, hoppas bara det inte blir alltför sent, jobbar faktiskt hellre 7-16 än 11-20, men men jag är jue iaf glad att jag får jobba sååååååååå...

Hoppas ni haft en alldeles alldeles underbar helg mina små söta rumpnissar!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: ebba

Hej! tack tack... ja nu har det gått två veckor och de har inte hört av sig från jobbet. Så jag har förmodligen inte fått jobbet på kungsgatan, men då kan väl hålla tummarna för att man kanske får det i nacka. Där ska dom öppna en ny butik någon gång i oktober.

Hur går det för dig med pluggandet??

Läste att du skulle jobba nu också, vad är det för jobb??:) kram ebba!!

2008-09-15 @ 14:08:54
URL: http://eebba.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0