En helt vanlig måndag...

Ja, idag är det en helt vanlig måndag för mig, vilket betyder att jag inte har nån skola men en hel del o läsa, har jag gjort det då?! Nepp, inte alls, illa illa, men men jag är jue inte direkt förvånad över mig själv  o min usla självdisiplin;p Idag har jag vart en vända på stan m Johanna o Lisa, trevligt trevligt, fick lite shoppat, en nagellack, en nya geggo moja grejs till ansiktet, ja hmm sen var det nog inge mer.... Vi tog oss även en fika på Espresso House, jag njöt av en vanlij latte o en varm macka mumsigt värre.... Undra vad jag ska roa mig m resten av dagen då, plugg, en powerwalk o en film är egentligen ett måste, undra om det kommer o bli så...

Nej nu ska jag ta o fixa lite m mina naglar som tagit en hel del stryk under förra veckan då jag jobbade....

Ha det gott, min rumpnissar!!!

Over and Out!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0