Duktig tjej...

...önskar jag verkligen att jag var, fy fan för mig, jag har inte gjort ngt av de tre tingen som jag skrev om i förra inlägget, hur illa som helst, men jag är egnetligen inte förvånad över mitt beteende.... Istället har pysslat m mina naglar som nu ser fina ut igen, kollat på hmmm hur många kan det vart tre eller fyra avsnitt av Desperate Housewifes, skoj hade tydligen missat dem i våras, brukar ni kolla på DH? Om ni gillar serien så har ni massa skoj som väntar ;)

Lite duktig är jag iaf håller nämligen just nu på o tvättar... Jag ska jue nämligen åka upp till Sthlm igen på onsdag o det är inte kul o komma hem till en full tvättkorg....

Nej nu ska jag ta o kolla om det kommit ur nya avsnitt av One Tree Hill o Gossip Girl, hoppas hoppas, håll en tumme!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

I mina ögon är och förblir du en duktig tjej! ;)

2008-09-23 @ 10:52:34
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0