Det var det det...

Jaha så hade nästan hela denna dagen gått, sjukt snabbt har den gått oxå trots att jag klev upp tidigt, märkligt... Imorse var jag ute o joggade vid nio, fy bläää o tvi så jobbigt det var, men det är bara o nöta, påt igen imon bitti, ingen rast ingen ro ;P Sedan så var det jue intro i skolan o tiden som var uttsatt var mellan 13.15-15.00 så ganksa soft, men det visade sig att intron bara varade i 25 min o sen fick vi gå hem, aninges förvirrade må jag säga, nästan så att jag var mer förvirrad efter intron men det släpper nog när vi kommit in i kursen lite mer hoppas jag :)  Dock har vi en hel del att läsa denna kursen, en hel drös av barnböcker, hade jue känts lättare om man fick läsa dem lite hur man ville isf kunde jag jue  börja nu, men nej nej varför göra det lätt när det kan vara svårt,.....Det var iaf väldigt roligt o träffa mina fina Halmstad flickor, jag har saknat er ska ni veta, skoj att det är ny termin så jag får träffa er en massa ;D Vad har mer hänt i dag, hm inget av värde lr jo, jag har hjälpt Goofy o köpa ny data, hoppas hon kommer trivas med den, svårt att inte göra det m tanke på hur hennes gamla ärvda är hhehehhheh..... Nu tänkte jag ta o styra upp mitt liv i min nya kalender hörreni men see ya.......


Over and Out!!!



Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

du tjejen..kopplade nog nåt i min lilla brain nu=) det e inte du som hade en guldig design innan??

2008-09-01 @ 19:46:50
URL: http://jnm.blogg.se/
Så här skrev: Anonym

haha ja jag kom på det nu..för du sa du vart inne hos mig för längesen..så klickade jag==)

2008-09-01 @ 20:18:22
URL: http://jnm.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Jaaa vad bra!



Och vaddå inget av värde? du spenderade ju hela eftrtmiddagen med mig? Bara det är av värde!

2008-09-01 @ 20:26:31
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0