Dagen so far...

Ojojoj sjukt jobbigt var det minsann, hehheh jag har städat, plockat, torkat o dammsugit, puh.... Nu är det bara skurningen kvar men jag tror jag spar den tills imon för just nu har jag varken lust lr ork ;)

Jag fick lite shoppat idag på stan iaf, den fin fina polon som jag skrev om i förra inlägget, ett vitt baslinne, platttång och dessutom fick min älskade parfym Stella In Two följa m mig hem, detta för  att jag fyndade en platttång på Claes Ohlsson för 179 kr kr ;p.

Josefine kommer hit ikväll o vi ska äta mums middag o prata strunt, trevligt trevligt! Nu ska jag nog ta o plugga lite, fick låna Jenny som är skriven av Jonas Gardell såååå det är lika bra o sätta igång....

Hoppas ni har en bra dag mina små rumpnissar!!!


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

ja jag har nog några favoriter men kommer aldrig ihåg vad dom heter förrän dom sista avsnitten typ haha bad memory you know

2008-09-05 @ 16:49:50
URL: http://jnm.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0