Beslutsångest...

Nu har jag sett både det nya avsnittet av Gossip Girls o det nya av OTH, riktigt bra var det :) Längtar tills nästa vevcka då det kommer ut nya avsnitt!!!

Jag har beslutsångest, jag venne om jag ska gå upp tidigt imon o jogga lr om jag ska spara det tills imon kväll. Ja visst ett världsligt problem kan tyckas, men det är rätt jobbigt för mig för att jag har ta mig fan alltid beslutsångest, det spelar lixom ingen roll om det är en liten lr en stor sak det handlar om, jag önskar ibland att jag hade någon som kunde fatta mina beslut, då skulle jag jue ha nån annan att skylla på om det blir fel, fan vad gött det skulle va, nån som känner sig manad tt ta sig an uppgiften?!

Vad händer imon då?

Ja det kommer bli en rätt intensiv onsdag för lilla mig. Morgonen börjar m seminarium i skolan mellan 10.15-12, direkt efter skolan ska jag åka o göra om mina naglar, det är välbehövligt vill jag lova, därefter ska jag in till stan o hämta upp mina skor som är inlämmnade för omklackning, sedan hem o städa o packa eftessom jag åker till Sthlm på torsdag o slutligen så skulle jag, Lisa o Hanna äta middag ihop, trevligt.... Hmmm nu när jag läser vad jag har o göra imon så känns det nästan bäst att jag joggar på morgonen, men fy då måste jag jue kliva upp 7.30, och jag som älskar o sova, nej fy hur ska jag göra, pls help me ;p

Go natt mina små rumpnissar, Dröm sött!!!

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

det tackar jag för=) kommer fortsätta blogga nån gång om dagen kankse.men inte allas i samma utsträckning som tidigare

2008-09-10 @ 07:15:12
URL: http://jnm.blogg.se/
Så här skrev: Hanna

haha... det var faktiskt inte därför... det finns fler roliga på er som jag kan lägga upp :D

2008-09-10 @ 09:19:40
URL: http://spraka.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0