Back in my hometown....

Jupp nu har jag kommit upp till ett soligt Sthlm, suttit i en bil i sex timmar, puuuh jag är ganska trött måste jag säga...Det har dock varit en mkt bra resa, tack Hanna så mkt för sällskapet!! Jag tror nästan att jag ska ta o vila en liten sväng, ska nämligen sätta mig i bilen igen sen o åka o hämta Maja som är på galej m jobbet!

Längtar gör jag som bara den dels till imon då jag, Katta, Minnea o Hanna ska gå på stan, vi ska nämligen kolla på tärnklänning till mig, ååååå hoppas verkligen att jag hittar nån fin fin ;p. På kvällen ska jag ut till mamma o pappa o äta middag, tydligen var min söta bror hemma från Norrköping oxå, skoj ska det bli o träffa honom o höra om hur det går för honom i skolan, ska jue självklart bli väldigt skoj att träffa de andra oxå :) Skoj nr 2 sker på lördag, Malins 25 års fest, hon har hyrt lokal o band o grejor så det i sig är jue skoj, men sen ska det jue oxå bli skoj atta träffa några av mina allra finaste vänner.....

Hoppas ni haft en bra dag mina fina rumpnissar ;p


Nej nu måste jag ta mig en liten powernap ;p

Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0