Another Tuesday...

Jag hade det vääääldigt trevligt igår på kräftskivan, jag fick smaka havskräfta för första gången i mitt liv, riktigt mums var det, smakade nästan som en blanding mellan kräfta o hummer, o det var en annan konsistens än på "vanliga" kräftor. Vi roade oss m o äta kräftor, förtära alkohol o spela spel, trevligt som attan! Tack tjejer!

Vad händer idag då?!

Ja det var jue inte alltför länge sen som jag åt frukost, aningens illa... Nu sitter jag här framför dumburken m Goofy o kollar på hennes favvo såpa, Våra bästa år.... Efter det ska vi bege oss ut på en promenix o sedan blir det fika i stan, doctors order ;p Restan av dagen MÅSTE jag roa mig m o plugga, dock är det jue inte så avancerade grejer, ska ta mig igenom det sista i Mio min Mio o sen blir Emil i Lönnebrga för hela slanten!

Nej ni, nu ska jag glutta vidare!!!

Ha en alldeles alldeles underbar dag mina små rumpnissar!!

Over and Out!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0