Another one?!

Vad händer, här berättar jag för er att jag dör av nyfikenhet när det kommer till vem som skickat blommorna, jag hatar att vara nyfiken men tycker om uppmärksamheten, men nu blev det ännu mer jobbigt o jag fick mig en dos av ännu mer nyfikenhet...Fick nämligen en fin kommentar i förra inlägget, TACK den värmde ska du veta! Men som sagt nu är jag ännu mer nyfiken, dock är jag till hundra procent säker på att det inte var DU som  skrev kommentaren som skickade blommorna. Min teori är att du är en rar liten människa som för första gången var inne på min blogg o antingen kände för o driva m mig lr för att bara ge en komplimang, oavsätt så blev jag glad, men även sjukt irriterad, jag vill jue veta vem du/ni är, förstå att detta är ett allvarligt problem för mig o att jag faktiskt lider...;p

Så nu mina små rumpnissar har jag två uppdrag åt er dels att ta reda på vem som skickade blommorna dels vem som skrev kommentaren ;p Nej vaddå besatt, inte jag heller ;)

Ska ta o krya till kojs nu, för imon ska det joggas, packas, städas o köras till Norrköping riktigt mkt o göra!!!

Sussa sött!!

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

haha men att säga att "mitt schema är späckat" och att man har ett "jag har ett späckat schema" är väl samma sak? toker! eller är det något jag inte förstår? :D haha



NEEJ, jag är inte inklippt. haha.. min syster och jag var i skogen och fotade :)



Ha en fin helg och lycka till på föräldramötet ;) hehe. Puss gumman!

2008-09-24 @ 08:53:06
URL: http://spraka.blogg.se/
Så här skrev: ebba

haha vaaa? usch....jag skulle nog ha blivit lite rädd.. det är som i en skräckfilm! sandra släng blommorna! uuuusssschhhhhh.....hahah

2008-09-25 @ 10:52:54
URL: http://eebba.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0