Ännu tröttare idag...

Helt sjukt vad e det som händer?! Jag är ännu tröttare idag,o jag har dessutom ont i magen, inge skoj alls...Att jag är tröttare idag kan jue bero på att jag jobbat mellan 7-16.30, aningens lång dag men det är jue härligt m pengar, plus att det satt bra fint att få veta att jag var saknad ;) Vad har ni roat er m idag mina fina små rumpnissar?! Nej ush jag tror att jag ska lägga mig i fosterställing m en varm handduk på magen o tycka synd om mig själv, det är det jue ändå ingen annan som gör sååååååååå.... Ååååååååå, nu kom jag på, borde finnas nya avsnitt av Gossip Girl o One Tree Hill ute, är jue perfekt o glutta på när man ska ligga fosterställing ;) Ha det så gott så länge!!!


Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0