A new day has come...

Jag har minsann varit duktig denna morgon, var ute o joggade imorse, men ack så jobbigt det var, nästan lika jobbigt som första gången ;p... Nu sitter jag här m min frukost/lunch bestående av vanlij yoghurt m havregryn, pumpa o solroskärnor, gott faktiskt,  o jag håller mig mätt på det rätt länge.....

Om en halvtimme ska jag möta upp Josefine i stan....Får nog skippa parfymen, för att jag kom på att ett måste för mig är att införskaffa mig en ny plattång, den gillade tydligen inte o resa tur o retur, Stockholm-Grekland och Halmstad-Stockholm, snyft... Jag har lånat Goofys så länge, men den vill hon nog ha tebax snart o jag kan jue inte leva utan en platttång så det är bara bita i det sura äpplet ;)  Ska nog ta o inviga mina nya stövlar dagen till ära oxå ;p

Vad ska ni hitta på för skoj i dag mina vänner?!

Over and Out!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0