1 September

Denna dagen betyder en hel del för mig, imorse så var jag ute o joggade vilket inte hör till vanligheterna ;), men det ska bli en av mina vardagsrutiner iaf! Den 1 September betyder oxå skolstart för mig, lite läskigt, för nu är det bara tre terminer kvar, men det ska även bli riktigt skoj, verkar som vi ska börja med en intressant kurs som innebär att vi ska läsa en del barnböcker, spännade ska det bli vill jag lova. För det tredje så är detta en speciell dag för att två av de bästa människorna i mitt liv, dvs Maja o mamma börjar nya jobb i dag, jag önskar dem all lycka, o slänger i väg en varsin lyckospark till er!!! Nej ni, nu ska äta o packa, see ya later!!!


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: bloggarens konung!

taaaaaaaaaaaack!!

2008-09-01 @ 13:25:31
URL: http://jenwikman.blogg.se/
Så här skrev: Hanna

härligt med en betydelsefull dag :) och vad ska jag ta mig till utan digitalkameran då?? haha... man tager vad man haver :D

2008-09-01 @ 16:49:16
URL: http://spraka.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0