Yeeeesssss!!!!

Nu e den  jäkla tentan klar, lr tjaa den e hos Hanna för ett sista utlåtande, Tack så mkt söt!!!

Jag har helg nu, fy fan vad skönt, känns som denna vecka har haft fjorton dagar i stället för sju, men ändå har bara tre gått, märkligt. Jag har haft en tenta, en klänning o annat skit i skallen... Bajs på allt det nu,  jag ska ha en riktigt skoj "helg " nu, bara rå om mig själv/ roa mig m fina bruttor, ja, jag ska jue plugga på bibblan en sväng imon men men, orkar jue inte vara lika arg på mig själv nästa kurs som jag varit på denna sååååååå...

Mina ögon orkar ej mer data just nu så, jag får nog ta o säg hej på er....

Hörs imon igen... Kommer bli mer bloggade nu när jag ej har annat som står mig upp i halsen :)

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

Sämre blogg får man leta efter....

2008-10-08 @ 22:03:02

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0