Vilken är din favorit?

Mötet m min VFU handledare gick prima, fick en del saker av henne som hon ville att jag skulle göra, o sen har jag lite egna ideer som jag tänkt att det små 2-3orna ska få roa sig m. Ser verkligen fram emot VFUn nu, känner mig mer lugn, gött, ska oxå blir intressant att få vara på en kommunal skola, inte bara för att den är just kommunal utan för att den är helt ny för mig, första gången m treor oxå, undra hur det kommer gå ;p

Snart ska jag bege mig till Hanna o kolla på film, äta popcorn o mysa, härligt snällt av henne o Goofy att jag fick vara m o leka ;p Står mellan tre filmer som Goofy ska få på sitt ansvar att välja mellan, ramarna är jue rätt tajta så hon kan jue ej misslyckas ;) Jag har redan sett alla tre filmerna men eftersom ingen av de andra töserna gjort det har jag offrat mig, men som sagt alla tre filmerna är jue jätte bra!

Vad ska ni roa er m denna underbara tisdag kväll då?

         


Vilken är din favorit?

Personligen så tycker jag att alla tre är bra, svårt att välja, det är humor o romantik på olika sätt ;)


Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

jag hoppas hon väljer rätt :D

2008-10-28 @ 17:11:54
Så här skrev: Lisa

Ps. I love you var riktigt skit.. Attans!

2008-10-28 @ 22:32:07
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0