Vänner...

Mina vänner är bland det finaste jag har, ni är overderliga.... Jag har lärt mig mycket om vänskap de senaste månaderna, vad riktig vänskap verkligen är. Många av mina vänner är funnits på ett sätt som är otroligt, obeskrivligt, ja, vackert om jag får säga det själv.... Vänskap har fått en ny mening för mig, jag hoppas att jag en dag kan göra samma sak för er som ni gör för mig, för som sagt ni är bland det finaste jag har. Jag hoppas att alla får ha en riktig vän, jag har blivit belönad med flera o jag är oerhört tacksam för det!

Jag har funnit en alldeles alldeles underbar vän, i en person som jag tidigare värderat som "vanlig" vän, hon skickade fina ord till mig som jag tänkte att ni skulle få ta del av, de är riktigt tänkvärda! 


Tro, ork och lust är lätt att tappa
Lätt när stora drömmar trängs med saknaden
Och vinden blåser hårt emot din kappa
Men i sinom tid så vänder allt tillbaks igen

Håll ut! Håll ut!
Förr eller senare spricker en bubbla
Håll ut några dagar till

Over and Out!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Katten

Om du säger att jag inte behöver oroa mig så ska jag inte göra det heller ;)

Skönt att du fick en rolig helg i GBG ändå, hoppas det gav lite energi till dig söt!

Puss

2008-10-05 @ 21:28:08

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0