Torsdag!

Denna torsdag har varit efterlängtad ska jag säga er. Idag kl 13 lämnde jag in den nedrans hemtentan, hoppas nu att den blir godkänd, håll en tumme för att den blir det om sisodär en tre veckor ;p

Eftersom att jag nu stenhårt ska gå inför att vara ambitös denna kursen har jag suttit på bibblan m Josefine o Johanna o pluggat i fyra timmar, bra där! Det är verkligen bra att bibblan finns, för när man sitter där finns det jue lixom inte en massa som kan distrahera en, utan man får helt enkelt bara läsa till ögon blir röda o skallen tung ;) Vi ska göra detta på måndag oxå, hoppas det går lika bra då!

Jag ska ta o kasta i mig lite middag i form av ett ägg, en smörgås och en satsumas. Wihoo loves the student liv, nej men jag e jue en sjukt snygg jacka rikare sååååå.... Om en stund ska jag möta upp Johanna o Linda på stan för att fira att tentan är inlämnad med ett par glas vin, trevligt trevligt!

Min älskade fina bil är på utlåning hoppas att du mår bra m Lisa, Betty hon är snäll men lite våldsam, men hon tar nog väl hand om dig, hoppas jag iaf, lite orolig mamma e jag allt ;)

Nej om jag ska ta o göra mig i ordning nu...


Hoppas ni haft en grym dag mian små rumpnissar!!!

Over and Out!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Det sorgliga är.. att om någon skulle ringa din mobil och säga.. "Du Sandra... Det har hänt en olycka.." så skulle du direkt tänka "Betty".. och då vill jag bara påpeka att om någon annan ringer och säger att det skett en olycka så är det för att jag inte är kapabel till det? Medvetslös? Koma? Paralyserad? D*d?





"Ja men hur fan gick det med Betty?!"

2008-10-10 @ 11:35:37
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0