Tjofaderittan :)

Det är ett ord som beskriver min kväll igår väldigt bra måste jag säga... Precis som jag igår skrev var förfesten hos Hanna o Johan grym som alltid!  Dock vart jag lite för full o arg för mitt eget bästa, plus att en viss tös spillde vin på min vita topp, snyyyyft, det gjorde jue inte sasken bättre ;). De senaste gångerna jag har fått i mig sprit har det blivit knas, jag har jue flera i min bekantskapskrets som får snetändningar av sprit, ska jag nu oxå räknas till den skaran, nej tack!!! Ja, ja ja  sånt e livet, men jag undrar varför man eller rättare sagt jag ska göra saker på fyllan som jag har ångest över dagen efter, vad är vitsen?? Är jag kanske sadist o gillar o plåga mig själv, ja det är nog svaret....

Nej nu ska jag o Goofy gluffa pizza o kolla på film, hoppas ni har er en alldeles alldeles underbar söndag mina små rumnissar!!!

Over and Out!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0