Sushi & Ben and Jerrys

Hallå mina små rumpnissar, hoppas ni hade er en lika trevlig fredagkväll som jag hade igår! Jag var hemma hos Johanna m alla mina fina Halmstad brudar utom två vädligt saknade Hannor ;). Vi kollade in Idol, förtärde lite vin o snackde girltalk ;p

Idag så ska min lilla Goofy för första gången äta Sushi o Ben and Jerrys, spännade ska det bli vill jag lova er, dock mest spännade m Sushin, hon tycker jue om Asian Food väldigt mkt annars så jag hoppas på att hon kommer tycka detta är en hit, för det är jue verkligen sjukt gott! Glassen kommer inte vara några problem för henne o gilla, men hon kommer jue få sig en smakupplevelse då den har en alldels alldeles underbar glass smak! Sen ska vi även se till o se High School Musical 3 om vi har tur, annars får det blir nån annan film, nån som sett ngt bra på sistone???

Min kamera är borta, inge kul alls, dock var la inte kameran den bästa men jag hade jue en massa kort från bröllopet där. Jag är helt övertygad att jag hade m mig den hem efter bröllopsfesten, frågan är bara om den är kvar i Sthlm, lr om den kom m till Halmstad, jag kan iaf inte hitta den här, o Maja säger att den inte är kvar där uppe. Men man kan jue inte förlita sig på att karlar ska kunna hitta ;p Jag får la ringa o tvinga honom vända upp o ner på lägenheten i Sthlm tills han hittar den....

Annars då, jo jag hade fakstikt tänkt att jag skulle ta o plugga lite innan Goofy kommer hit, hinner nog läsa ett par sidor iaf, resten får jag ta imon, boken är jue inte så tjock så det kommer gå bra!

Grattis Fru Hamilton till 1 veckas giftemål!!! 

 

Hoppas ni får er en fin lördag!!!


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Plugga? Läsa? Vad fan då?

2008-10-25 @ 13:44:01
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Katta

TACK! :)

Vem älskar inte sushi och cookie dough?? Låter som en supermiddag för mig :D

2008-10-25 @ 19:24:08

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0