Sooo long my friends!

Jaha, så var denna tisdag snart över, jag har gjort det jag ska, borde iof ha läst betydligt mer än vad jag gjort, men jag får la ta m mig boken till sängen o läsa lite till där innan jag somnar!

Imon blir det en låååååååånga dag, jag har skola mellan 9-16, sedan ska jag o Hanna ta Betty o bege oss upp till Sthlm, sååå ja en lång dag, kommer vara helt slut när jag väl är uppe i Sthlm imon kväll. Jag ska vara aktiv i minst 12 timmar o det hör inte till vanligheterna ska jag säga er.... Ja kommer  att stupa i säng o förhoppningsvis sova som en stock, vilket iof är bra för på torsdag kommer oxå vara en intesiv dag då jag ska jobba mellan 7-16 o sen köra ut till la Familia o umgås. Fredagen ska jag oxå roa mig m o jobba mellan 7-16, sen ska jag o Maja ha myskväll, sjukt länge sen, jag ska laga middag som en annan hemmafru tills han kommer hem, undra vad jag ska hitta på för gott.... Sen så kommer dagen som är väntad på Lördagen, lördag o inte vilket lördag som helst utan en av mina bästa vänners bröllop stundar, jag e redan nervös, o har ett konstigt pirr i magen, känns nästan som det är jag som ska gå o gifta mig, vilket det iof nästan är ;) Ja, jag lääääängtar verkligen jätte massor, jag ska ta en massa kort som ni ska få äran att se sen mina små rumpnissar!

Ja, det kommer iaf inte bli ngt bloggande imon bitti, men förmodligen ett när jag väl nått Sthlm imon kväll!

Tills dess, ha det så bra, och ta hand om er!!!


Over and Out!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0