Smärtan är outhärdlig...

Klockan är 18, dagen har gått väldigt fort, dock ser jag det idag inte som ngt positivt. Jag har en massa kvar att göra, städa klart, packa klart o läsa klart, men mitt huvud håller på att ta kol på mig, aj ajajajjajajja det gör sjukt ont. Hur ska jag kunna få in nån fakta i skallen när det bara är jobbigt och titta, har tryckt i mig två panodil men de vill tydligen inte hjälpa, pls pls go away!!!

Jag hade tänkt att skriva lite mer men jag får ta o spara det till sen, för att jag kan inte sitta här framför datan, ont ont ont o en massa tid som går til spillo!

Hoppas ni haft en fin dag!

Over and Out!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

I dont think sooo!

2008-10-14 @ 20:38:44
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0