SlappSöndag!

Yeees det är det minsann... Jag har just ätit en pizza, druckit pepsi och kollat på en sjukt dålig film... Jag förstår verkligen inte varför det görs usla filmer, den här filmen hade flera rätt kända skåedespelare o en väldigt usel handling lr ska vi säga brist på handling.  Jag tror att det är lite av min o Goofys grej o se en dunder dålig film varje bakisdag, men vi är endå rätt grymma måste jag säga som lider oss igenom hela filmen. När sista repliken är sagd och eftertexterna kommer så brister vi båda ut i skratt, helt sjukt ja, helt sjukt att vi bäda brister ut i skratt samtidigt, skrattar åt samma sak, men har endå geomlidigt drygt två timmar av kanon usel film...... Nu ska vi titta på en annan film, Goofy fick välja och det blev en julfilm, kul kul, nope kankse för henne som gillar julen men nja inte e den så trevlig heller....







See ya!

Over and Out!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0