Sjukdom & annat jävulskap...

Fy farao, jag mår inte direkt prima kan man säga, jag brukar ofta gnälla när jag har ont nånstanns men inte så farligt mkt när jag e sjuk konstigt det där... Jag har jue vart sjuk sen i måndags men jobbat, kört en massa bil o vart i skolan, morgonen är alltid värst iof, näsan full m snooooor, ögon som knappt går o öppna detta toppas m lite halsont, trevligt trevligt... Jajjajja, det går la över, får ta det lite lagom lungt i helgen så jag blir frisk :)

Ja, ni har jue nu ett antal gånger läst om min sjukt dåliga självdisciplin, den dåliga självdisciplinen genomsyrar hela mitt liv. Jag har jue väntat o väntat på att Prison Break o min darling ska komma på TV, men jag somande i måndags när det försa avsnittet var, så jag fick ta hem det, men tror ni att det var stopp där, nej nej, nu har jag sett fram till avsnitt 8 o har inte måndagkvällar att se fram emot längre... Fy så himla dumskalle ag är, tänk 8 avsnitt det är jue dregel fram till jul, men jag får la bara dregla i nån vecka till......Poooooor me!!!!!

Ja, jag ska la ta o göra mig llite vacker nu för om en timme kommer min Lisa hit o vi ska köra Betty till verkstaden, efter det så blir et shooping o fika myyyyyyyyyyyyyysigt....

Hoppas ni får en fin dag mina små rumpnissar!!!


Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0