Så det så!!

Nu har nästan  hela onsdagen passerat, nästan lika fort som gårdagen gick den minsann, det är bra natar jag ett steg närmre sommaren, gäller o vara positiv ;p

Jag var o träna på Nautilus m Johanna o Linda idag, ett pass som kallades power (tror jag), egentligen är det verkligen inget jag tycker är överdrivet skoj lr ngt som jag känner att min överkropp behöver. Power innebär att man i en timme står o lyfter vikter, och jag som bara behöver kolla på en jävla hantel för o få muskler, hahha, o det är jue inte muskler jag vill ha, jag vill ha en slank kropp... Dock var det ett riktigt bra pass för rumpa, ben o mage, that we like alot ska jag säga er, hoppas jag får en massa träningsverk där nu, det är nämligen mer än välkommet ;) Eftersom Nautilus lokalen är sjukt ful från utsidan så hade jag med alla mina fördommar självklart fått för mig att det även var en grymt risig lokal inuti, men där belv jag glatt överaskad, öppen o stor  lokal m många träningsmaskiner o så.....

Jaha, nu sitter jag här i min soffa, jag orkade inte laga nån mat så jag köpte m mig shusi hem, fy så gott det är, skulle kunna äta shusi o mängder ;) Tvätta gör jg oxå, min favvo syssla ni vet, borde ha börjat förstäda idag men jag har ingen ork till att göra det, får la bli hel städning imon, jobbo men ett måste, life is a.....

Ibland så undrar jag varför jag bryr mig så mkt om vad andra tycker o tänker o gör o inte gör, men jag tror att det är för att många människor i mitt liv är väldigt betydelsefulla, jag vill att de ska må bra o så, men jag tror inte alltid att det är till min fördel att "ha ett så stort hjärta"  (Maja), för frågan är om jag får tillbaka lika mkt?! En annan fråga är om det verkligen handlar om att jag vill ha tillbaka lika mkt, jag venne, jag är förvirrad o svamlig nu.... Jag tänker på er mina fina vänner,  men just nu är det som det är, jag finns här, men som i ett vakum........

Ska kolla på Idol nu babes!!!!


Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

varför käkar vi aldrig sushi ihop?

2008-10-01 @ 20:31:27
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Jessica Anshagen

Svar: Ja visst är det mysigt! Och lika skönt är det att krypa ner när man bäddat nytt :) Precis det jag ska göra nu.



Hoppas du får en jättebra torsdag!

2008-10-02 @ 01:36:48
URL: http://www.jessi.se
Så här skrev: Lisa

Hur kan du tro det? Jag har ju aldrig ätit sushi så jag vet ju inte själv...

2008-10-02 @ 09:34:20
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0