Rubrik....

Sitter nu här i min soffa o degar, har haft en grym helg i GBG! Jag åkte upp i fredags eftermiddag, aningens bakis. Fredag kvällen spederades med Sandra o Kristian på en resturang/bar där vi åt middag o drack 25 kr vin ;) Alltid lika trevligt när det är billigt, o alltid lika trevligt att träffa söta Sandra, blir jue inte alltför ofta, inte Kristian heller för den delen, känns faktiskt riktigt illa att vi ej träffas oftare då det tar drygt en timme o köra upp... Jag är riktigt stolt o imponerad av dem båda, förra året när vi träffades så jobbade Kristian i garderoben på en krog o Sandra som barnflicka, visst absolut inget fel m det, men nu är Sandra florist o Kristian butikschef, bra jobbat, o vad gör jag, jo samma sak som förra året, pluggar för o bli världens bästa lärare ;)

Hela dan på lördagen spenderades på stan för att hitta en tärnklänning till mig, börjar få lite smått panik nu (men Katta, oroa dig inte det löser sig!) Hittade ingen klänning, prövade en del men de var förstora lr alldeles för dyra, så jäkla trist... Jag är riktigt besviken på mig själv, jag borde verkligen ha fixat en klänning för länge sen, jag som tyckte att jag hade en massa tid, men vart tog den vägen?! Filåt filåt mitt namn är plåt ;p, jag har iaf tvingat m Hanna på stan imon så jag hoppas på att jag kommer att hitta mig en klänning då, annars kommer jag att få åka land o rike runt i helgen för att få tag i en, men jag har jue bara mig själv o skylla eftersom jag inte tagit tag i det tidigare! Ja, kvällen i går blir det va?! Ja, så blir det, jag, Kristian och Madde satt hemma hos honom o förfesta, trevligt m en liten förfest ;) Vi begav oss in till stan rätt sent, för det skulle självklart vara omöjligt att få tagt i en jävla taxi så vi var nog inte inne förns vid 1 tiden, inne i stan träffade vi upp några till av Kristians vänner o festade loss på Hard Rock, de stängde kl 4 så vi begav oss vidare till Park Lane där Kristian jobbat, där festade vi till strax efter 5, sjukt jag fattar ej hur en sån gammal tant som mig orkade, men det var verkligen en sjukt rolig kväll... Måste verkligen ta o åka upp snart igen, gör det alldels för sällan....

Bilresan hem idag var lika tung som den upp i fredags, men det var jue som sagt värt det eftersom jag hade så roligt både i torsdags o i lördags....

Ja, just d, i torsdags firade vi jue Johnna, trevligt, vi åt gott på Harrys, sen gick vi hem till mig o förfestade, aningens för länge, vi var la inne i stan vid halv ett tiden, stod i skit kön hur länge som helst innan de bstämade sig för att inte släppa in fler...Tur att Mårtenssons var öppet, där roade vi oss en stund, lyssande på fulla människor som sjön karaoke, skrattde o snackde skit, sen blev det efterfest hos mig, efterfest, hmmm var länge sen jag var på nån, höll iof på tt hamna på en igår, tur att det ej blev så inte fan kan man gå på två efterfesteer på en vecka heller ;)

Givande inlägg, nja jag är tveksam, men men nu vet ni var jag har haft för mig de senaste dagarna iaf, Vad har ni gjort för skoj i helgen då?

Over and Out!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0