Roligt, roligare ROLIGAST

Jaaaaaaaaa, det beskriver min dag, roligast har jag haft idag som få vill jag lova er mina små rumpnissar.... Jag har haft så in i norden skoj att jag totalt glömt av att jag har en blogg som bör uppdateras en gång om dagen iaf.

Nå, nu e ni allt bra nyfikna på vad jag gjort idag, lr hur, ja o det kan ni få va, för det tänker jag faktiskt inte berätta för er! Däremot tänkte jag att jag skulle berätta för er var jag ska göra resterande av veckan.

Onsdag: Upp m tuppen kl 8, plugga mellan 8-13, en jäkligt skoj hemtenta o skriva, men jag får jue skylla mig själv, dock är mina tankar nån helt annan stanns, o mitt arbete kunde lika gärna vara skrivet av min fjortonåriga lillasyster, men va fan man kan jue inte vara bäst jämt ;p. 13-16 förläsning i skolan, 16.30-? skriiiiiiiiiiiiiiiva........

Torsdag: Pluggeli plugga på morgonkvisten, fixa till det sista innan inlämning kl 13! Ja, vad ska göras resten av torsdagen det är frågan det finns tre alternativ, 1. Plugga m Josefine på bibblan, 2. Åka m Lisa till helsingborg eller 3. Dricka vin m Johanna mfl. Ja, kan nog slå till på att göra två av dessa saker men frågan är vilka, ett givet är nog iaf att förtära alkohol....

Fredag: Ljuva, underbara vackra fredag. Jag är ledig, o jag tror faktiskt att jag bara ska roa mig m saker som är roliga ledighets pryttlar. Åååååå underbart, jag längtar som få ska ni veta, fredag KOM NUUUUUUUUUUU!!!!!

Lördag: Ja, än så länge vet jag inte riktigt, lr ja jag har alternativ Goofy mfl, lr Johanna & Goofy, återstår att se, väntar med spänning ,p.

Söndag: Tjaaa, ska detta bli en bakfylle söndag? Inte vet jag, men jag ska iaf tvätta ngt som jag ALLTID gör på söndagar!!!

Kul jul, slug cirkus!!!

Ha en fortsatt trevlig kväll mina små rumpnissar, o jo, jag väntar på att Katta o Lotta ska ge mig svar på frågan i förra inlägget ;)

Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0