Positiva tankar, positiva tankar, POSIVTVA TANKAR FÖR FAN!

Ja, detta har varit en hemsk dag, på fler sätt än ett, men jag ska tänka positivt, jag måste ha positiva tankar i min skalle. För annars kommer troligen inte nattens/morgonbittins bilfärd gå bra, o det måste den verkligen göra, jag kommer bli väldigt lessen annars, men men det är jue inget som jag kan påverka så, det är la bara o tänka positivt! Skit, skit skit dag var det på jobbet, men men positivt är jue att det är första gången på tre o ett halvt år som jag klanat mig så mkt som idag. Ush jag skäms verkligen jätte mkt när jag gör ngt fel som e kostsamt o ställer till besvär för andra, jag har alltid gjort det, visst klart att man inte ska vara uber lycklig när man klantat sig men orka ha en massa ångest lixom ;) Mkt känns just nu lite halv jobbo, men jag mår prima ändå, jag försöker tänka positivt, jag gör verkligen det o det är faktiskt inte så svårt som man kan tro ;p.... Dock känner jag mig väldigt ensam, o jag förstår verkligen inte varför, ja ensam, lixom som jag kan tänka mig att enstöringar gör ;p Jag har jue min fina familj, de bästa vännerna i världen o Maja såklart, så varför, ja jag undrar verkligen varför, tell me pls!!! Jag längtar väääääldigt mkt hem just nu oxå, till min lägenhet, super duper dunder mkt, har varit en helt sjukt intensiv vecka, så det ska blir skönt att komma hem o bara vara student igen, längtar till helgen, jag ska bara vara, mysa m mig själv, plugga, glo på film o ja, bara njuta av lugnet, skönt ska det bli o lite ensamt hehhehehheh.....

Nej om jag ska ta o gå o lägga mig nu, jag ska jue upp kl 4 inatt o köra ner till Halmstad så lite pigg måste jag jue iaf vara....


Hoppas ni haft en bra dag mina små rumpnissar, sussa sött, o glöm nu ej o hålla en tumme för att min resa hem går bra.....

Over and Out!!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0