Plugg for fuck`s sake!

Vi börjar detta m en alldels vanlig argumentation,  denna gången var oenigheten följande, "Plugg for fuck sake"  lr "Plugg for fuck`s sake" vilket ska det vara det e frågan. Vet ni svaret, jag vet att det finns två av er som gör det iaf, pls tell me.... Jag är för tillfället alldeles för onykter för o bry mig, men vissa personer blir lixom aldrig för onyktra för o bry sig så what the häck ;)

Ja, som sagt plugg var det, ja o så blev det självklart, en stund iaf.... Vi ( jag o Goofy) åt oss en mumsig sallad, pluggade o var allmänt duktiga, men sen då ja det fanns jue vin i vinstället, det är jue bra mkt roligare o dricka vin än o plugga lr vad säger ni?! Det är jue faktiskt måndag o jag har jue varit nykter i helgen såååååååååå..... Nej, illa illa gorilla, hur ska det gå m denna jäkla tenta, det är frågan det, än en gång har ni svaret?! Snälla ge mig lite sjävdisciplin jag vet att ni är många som har det, dela m er för i helvete.... Jag kommer få två sjukt roliga dagar framför mig, en tisdag, en onsdag o en halv torsdag, men hallå det blir jue tre o jag ska bli mattelärare ;p

Jajjajajajjajaj, men som alltid lika trevligt o givande har denna kväll varit, var länge sen nu men jag vet nu att vi fortfarande har det inom oss såååååååå....

Nej om jag ska ta o göra ngt vettigt kanske, plugga, YES!!!!!!

Over and Out!!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0