Nostalgi!

Vaknar till att regnet slåt mot mitt fönster o att ett mongo spelar en sjukt jävla dålig låt, kan det bli en bättre start på dagen?! Nja, jag är tveksam, men det som var bra var jue att klockan skulle vridas tebax så det kändes inte lika illa, för vips så klev jag upp 10.30 en söndag o det är jue inte så värst illla ;)

Vad ska göras idag då, ja ni det var en bra fråga, enj lite koll har jag iaf. Jag ska tvätta, självklart alltid tvättning på söndagar, plugga ska nämligen lämna tebax boken till Hannapanna imon, o sen ska jag laga miiddag, ja det har jag ej gjort sen jag kom ner igen. Det är så fruktansvärt trist att laga mat till en person men iof blir det jue nästan som till två personer eftersom jag ska ha m mig matlåda till skolan imon...

Nu ska jag o Goofy kolla på nya avsnitt av Beverly Hills 90210, så skoj, nostalgi på hög nivå, hoppas att jag kommer att tycla att det är lika grymt som jag gjorde för 10-15 år sen, hahha fan så gammal jag e helt otroligt, men lika glad för det är jag men gladast är nog mamma ;p

Jajja, nu ska jag ta o fylla på min tekopp o kolla in det första avsnittet, hoppas ni får er en härlig höstdag!!!




Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0